2 Şubat 2011 Çarşamba

Beethoven Virus Dizisinden Sevdiğim Sahneler - II

Bugünkü dersimizde "Cantus Firmus"u işliyoruz arkadaşlar... Öncelikle hocamızı dinleyelim, bakalım neymiş "Cantus Firmus" :)




Neymiş, ne değilmiş öğrendik, şimdi kim öğrendiklerini bizimle paylaşmak ister? Sen! Evet sen Du Ri Mi! :D





Kaynak:
Video Beethoven Virus adlı Kore Dizisinin 16. bölümünden alınan bir sahne ile hazırlanmıştır. Diziyi izlemeye hazır hale getirenler sırasıyla;

Upload: dr.bahaeddin
Altyazılar: Nano
Paylaşım Sitesi: www.yeppudaa.com

2 yorum:

nilü dedi ki...

merhaba!! okuyabileceğin bişeyler yazabilmek için kırk saattir debeleniyorum yemin ederim tumblr yüzünden:) sana msj atabileceğim bir yer bulamayınca burayı buldum sonunda.. umarım bunları okuyabirsin blogspot engeli var bide arada.. neyse kadere kaldı işimiz galiba:)
bu arada farkındayım biraz gayri resmi bir giriş oldu umarım rahatsız olmazsın..

şimdi ben bunu niye yazıyorum ona geldi sıra tabi ki ortak noktamız olan kore drama sevgisi sebebiyle.. ne zamandır blog alemindesin bilmiyorum ama ben tumblr da tesadüf eseri rastladım sana.. bunca zamandır nasıl karşılaşmamışız anlayamadım.. aşağıya linklerimi ekliyorum ilgilenirsen beklerim.. Koreseverlerin kaynaşmasından yanayım da ben :)

http://taklitmarka.tumblr.com/
http://koreesintisi.wordpress.com/

MakinoSev dedi ki...

merhaba nilü, sen bu satırlarını yazarken ben seni kaktüscicegi adı altında zaten takip ediyormuşum anlaşılan :) wordpress daha kapsamlı olduğu için arkadaşım aslı'nın önerisiyle oraya geçmiştim, üstüne birde kısa süreline blogspot kapatıldı haliyle yeni gördüm ben bu yazıyı, wordpress'den görüşmeye ve yazıları takip etmeye devam ama :) not: gayri resmi değil! tam tersine gayet sıcakkanlı bir yorum, teşekkür ederim hatta :)